Final fantasy XIII-2 (NTSC-J)

2PO36

- Tato hra je japonský originál. Jedná se o region free hru, kterou lze spustit na jakékoliv konzoli!

- Některé PS3 NTSC-J hry mohou obsahovat anglické titulky, ale většina ne! Berte to v potaz.


  • (1 ks) Skladem
187 Kč
Kategorie: Playstation
 

Final Fantasy XIII-2 je přímé pokračování hry Final Fantasy XIII, které vyvinula a vydala společnost Square Enix v roce 2011 pro PlayStation 3 a Xbox 360. Tento díl pokračuje v příběhu hrdinů z původní hry, ale zaměřuje se na nové postavy a nabízí přepracovaný herní systém, který reaguje na zpětnou vazbu od fanoušků ohledně lineárnosti předchozího titulu. Hra je známá pro svou temnější atmosféru, cestování v čase a vylepšený bojový systém.

Příběh:

Final Fantasy XIII-2 se odehrává tři roky po událostech původní hry. Svět Cocoon byl zachráněn, ale hlavní hrdinka původní hry, Lightning, zmizela. Ve světě se rozšířilo přesvědčení, že Lightning zemřela, ale její sestra Serah věří, že je stále naživu. Jednoho dne se ve městě objeví mladý muž jménem Noel Kreiss, který tvrdí, že přišel z budoucnosti a že Lightning skutečně žije, ale je uvězněna v jiném světě, bojujíc za osud existence. Společně se Serah a Noelem vydávají na dobrodružství cestováním v čase, aby našli Lightning, vyřešili anomálie a odvrátili hrozbu, kterou představuje temná postava Caius Ballad.

Hlavní postavy:

  1. Serah Farron: Sestra Lightning a hlavní hrdinka hry. Ve Final Fantasy XIII byla proměněna v krystal, ale nyní je volná a vydává se na cestu, aby našla svou ztracenou sestru.
  2. Noel Kreiss: Mladý muž pocházející z apokalyptické budoucnosti, kde je posledním žijícím člověkem. Spojí se se Serah a pomáhá jí cestovat časem, aby změnili osud světa.
  3. Lightning: Hlavní hrdinka původní hry, která nyní bojuje v jiném světě jako rytíř bohyně Etro. Její osud je klíčovým prvkem příběhu.
  4. Caius Ballad: Hlavní záporák hry, mocný bojovník, který má své vlastní plány týkající se rovnováhy mezi životem a smrtí. Jeho motivace a cíle jsou spojené s ochranou jeho společníka Yeul, věštkyně, která má schopnost vidět budoucnost.

Cestování v čase:

Jedním z hlavních herních prvků Final Fantasy XIII-2 je cestování časem prostřednictvím systému Historia Crux. Hráči mohou navštěvovat různé časové osy a místa v různých obdobích, čímž se hra stává mnohem méně lineární než její předchůdce. Každá časová osa má vlastní verzi světa a postav, což umožňuje hráčům prozkoumávat alternativní reality a řešit časové anomálie.

Bojový systém:

Final Fantasy XIII-2 staví na bojovém systému z původní hry, ale přidává nové prvky. Základním prvkem zůstává Paradigm Shift, kde hráči mohou měnit role svých postav během boje. Kromě toho byl zaveden systém, ve kterém hráči mohou do svého týmu naverbovat monstra, která bojují po jejich boku. Tato monstra mohou mít různé role a dovednosti, čímž přináší větší rozmanitost do strategického plánování.

Boj je rychlejší a flexibilnější, což hráčům umožňuje volněji přizpůsobovat svou strategii podle situace. Každá postava má možnost používat různé schopnosti v závislosti na jejich aktuální roli, a důležitou součástí boje je správné využívání útoků, magie a podpory.

Nelineární struktura:

Na rozdíl od svého předchůdce nabízí Final Fantasy XIII-2 mnohem otevřenější svět. Hráči mají větší volnost při průzkumu a mohou se vracet do dříve navštívených míst a časových os, aby plnili vedlejší úkoly nebo objevovali nové události. Existuje také více možností pro rozhodování, které mohou ovlivnit vývoj příběhu a jeho konec.

Rozmanité konce:

Jedním z charakteristických prvků hry je několik možných zakončení. Kromě hlavního příběhového konce mohou hráči odhalit alternativní konce na základě jejich rozhodnutí a toho, jak řeší různé situace ve hře. Tento prvek přidává znovuhratelnost a motivaci pro hráče prozkoumat více možností.

Hudba:

Hudební doprovod složil Masashi Hamauzu společně s Naoshi Mizuta a Mitsuto Suzuki. Soundtrack je mixem orchestrálních skladeb a moderních stylů, včetně rocku a elektronické hudby, což přidává hře na dynamice a emočním prožitku. Hudba hraje důležitou roli při vytváření atmosféry v různých časových obdobích a situacích.

Ohlasy:

Final Fantasy XIII-2 byla obecně lépe přijata než její předchůdce, přičemž byla chválena za vylepšený bojový systém, nelineární strukturu a volnější hratelnost. Příběh, ačkoliv komplikovaný, byl vnímán jako zajímavý a poutavý, zejména díky novým postavám a tématu cestování časem. Hra byla chválena za větší interakci s prostředím a vedlejší aktivity, ale byla také kritizována za některé nepřesvědčivé příběhové momenty a poměrně krátký hlavní děj.

Odkaz:

Final Fantasy XIII-2 je považována za úspěšný krok vpřed po rozporuplném přijetí původní hry. Díky inovacím v herních mechanikách a větší otevřenosti si získala řadu fanoušků a připravila půdu pro závěrečný díl trilogie, Lightning Returns: Final Fantasy XIII.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: