Mario story (NTSC-J)
Popis
Mario Story, známý také jako Paper Mario v některých regionech, je role-playing videohra vydaná pro Nintendo 64 v roce 2000 v Japonsku a v roce 2001 v Severní Americe. Hra byla vyvinuta společností Intelligent Systems a je známá svým unikátním grafickým stylem a humorným příběhem.
Klíčové prvky:
-
Herní styl: Mario Story kombinuje prvky tradičních RPG s platformovými prvky. Hráči ovládají Maria, který putuje různými světy, plní úkoly, bojuje s nepřáteli a řeší hádanky.
-
Grafika: Hra využívá jedinečný „papírový“ styl grafiky, který dává postavám a prostředí vzhled vyrobený z papíru. Tento styl se stává důležitou součástí hratelnosti, kdy se postavy a objekty mohou transformovat nebo manipulovat s prostředím.
-
Příběh: Příběh sleduje Maria, který se snaží zachránit princeznu Peach a zničit Bowsera, který ji unesl a získal Star Rod, mocný předmět, který mu dává neomezenou sílu. Hráč musí prozkoumávat různé lokace a shromáždit pomocníky, kteří mu pomohou v boji proti Bowserovi.
-
Bitvy: Bitvy se odehrávají v tahovém systému, kde hráči volí akce pro Maria a jeho pomocníky. Každý pomocník má své vlastní unikátní schopnosti, které mohou být použity v bitvě. Hráči musí také používat taktiku, aby se vyhnuli útokům nepřátel.
-
Hádanky a úkoly: Hra zahrnuje mnoho hádanek a vedlejších úkolů, které hráči musí vyřešit, aby postoupili v příběhu a odemkli nové oblasti. Tyto úkoly často vyžadují kreativní myšlení a využití schopností pomocníků.
Přijetí:
Mario Story byla velmi dobře přijata kritikou i hráči, kteří chválili její inovativní hratelnost, humor a grafický styl. Hra se stala klasikou a položila základy pro další tituly v sérii Paper Mario, které pokračovaly v exploraci tohoto jedinečného herního stylu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.