Project studio pokémon red version (CD)
Popis
Pokémon Project Studio je kreativní balíček určený pro Microsoft Windows, který byl vydán 9. listopadu 1999 v Severní Americe. Tento projekt byl licencován společností Nintendo of America, Inc., vyvinut firmou Leisure Concepts a publikován společností The Learning Company. Distribuce a publikace v Evropě byla zajištěna společností Mattel Interactive, která byla tehdy mateřskou společností.
Klíčové body
-
Verze – Existují dvě verze balíčku: Pokémon Project Studio Red a Pokémon Project Studio Blue. Obě verze obsahují Pokémony z her Pokémon Red a Blue na Game Boy, stejně jako ilustrace lidských postav z anime série Pokémon.
-
Herní mechanismy – Hráči mohou z hlavní nabídky vybírat typ médií, které chtějí vytvořit, včetně:
- Zdravících karet
- Plakátů
- Oslavných sad
- Bannerů
- Fotografií
- Papírnictví
- Obálek
- Kalendářů
- Papírových řemesel
- Certifikátů
- Samolepek
-
Vlastní obsah – Uživatelé mají možnost využívat různé zahrnuté obrázky a šablony, nebo importovat vlastní obrázky do svých projektů. Každé CD obsahuje 81 různých Pokémonů, přičemž dostupnost Pokémonů se liší podle použité verze CD. Například Mewtwo je k dispozici pouze na červeném CD, zatímco Raichu se objevuje pouze na modrém CD.
-
Vzdělávací cíle – Balíček byl navržen pro rodiny, s cílem představit franšízu Pokémon rodičům, kteří s ní nejsou obeznámeni, zatímco děti si užívají rozvoj své kreativity a představivosti.
-
Kreativní rozvoj – Hráči mohou vyjádřit svou kreativitu a osobní styl pomocí různých nástrojů a možností přizpůsobení, čímž se podpora uměleckého vyjádření stává klíčovým prvkem této hry.
-
Zaměření na rodiny – Pokémon Project Studio byl vyvinut jako zábavný a edukativní nástroj, který měl posílit rodinné vazby tím, že nabízí společné tvůrčí zážitky.
Závěr
Pokémon Project Studio je unikátní kreativní nástroj, který umožňuje fanouškům Pokémonů vytvářet vlastní projekty a umělecké díla, čímž pomáhá rozvíjet jejich dovednosti a zároveň poskytuje rodinám příležitost k zábavnému a smysluplnému trávení času spolu. Tato hra ukazuje, jak může být franšíza Pokémon rozšířena i do oblastí mimo tradiční videoherní formát, a slouží jako příklad vzdělávacího a kreativního potenciálu videoher.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.