Rocky
2GA3
Popis
Rocky je akční logická hra, která se inspirovala klasickým titulem Boulder Dash. Hra byla vyvinuta společností Exodus-Soft a vydaná King Size v roce 1987 pro platformu Amiga. Rocky je tedy puzzle hra, kde hráči musí sbírat objekty a vyhýbat se nebezpečím, což je základní princip Boulder Dash.
Herní mechanika:
- Rocky je kopie Boulder Dash, což znamená, že má podobnou strukturu, kde hráč ovládá postavu, která se pohybuje v jeskyních nebo podzemních labyrintech, sbírá drahokamy nebo jiné objekty a musí se vyhnout překážkám a nebezpečím, jako jsou padající kameny, nepřátelé nebo pasti.
- Cílem je sbírat předměty (například drahokamy) a dostat se na určené místo, přičemž se vyhýbáte různým nebezpečím, které na vás čekají v každé úrovni.
Klíčové vlastnosti:
-
Puzzle prvky:
- Hra se soustředí na logické myšlení, kde hráč musí správně plánovat pohyby, sbírat objekty a vyhnout se nebezpečím, která mohou způsobit ztrátu života.
- Každá úroveň je plná pastí, které je třeba obejít, a padajících kamenů, které mohou zablokovat cestu.
-
Side-view perspektiva a fixní obrazovka:
- Hra se odehrává v side-view perspektivě s fixní obrazovkou, což znamená, že se zobrazuje pouze omezená část herního světa, kterou je potřeba projít, aby se dokončila úroveň.
-
Inspirováno Boulder Dash:
- Hráč se pohybuje v podzemních úrovních, podobně jako v Boulder Dash, kde musí sbírat objekty (například drahokamy) a překonávat překážky.
- Padající kameny a jiné nebezpečné objekty jsou klíčovým elementem, který komplikuje postup.
-
Obtížnost a úrovně:
- Každá nová úroveň se stává složitější a zahrnuje více nebezpečí a složitější puzzle, které musí hráč vyřešit, aby postoupil dál.
Závěr:
Rocky (1987) pro Amigu je tedy čistou kopii Boulder Dash a soustředí se na sbírání předmětů a vyhýbání se nebezpečím v logických úrovních. Hra není bojová, jak by mohl napovědět název, ale spíše klasická puzzle-akční hra s arkádovými prvky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář