Shaun white skateboarding
Popis
Shaun White Skateboarding je videohra z roku 2010 zaměřená na skateboarding, kterou vytvořilo studio Ubisoft Montreal a vydalo Ubisoft. Jde o netradiční přístup ke skateboardovým hrám, který kombinuje prvky arkádového stylu a kreativity s příběhovým pozadím.
Hráč se ocitá ve světě, kde je svoboda a individualita potlačena, a města jsou šedivá, sterilní a pod kontrolou autoritativního režimu. Hlavním cílem je postupně osvobozovat jednotlivé části světa tím, že hráč jezdí na skateboardu, předvádí triky a šíří barvu a život do jinak pochmurného prostředí.
Hlavní mechaniky a prvky:
- Transformace světa – Každý trik, který předvedete, může změnit okolní prostředí. Například vytvoříte nové cesty, skoky nebo překážky.
- Příběhový režim – Hra má lineární příběhovou kampaň, kde hráč pomáhá ostatním občanům „probudit se“ ze šedi a vrací barvy a energii do svého světa.
- Kreativní triky – Hráči mají možnost provádět široké spektrum triků, od jednoduchých ollie po složité kombinace grindů a flipů.
- Přizpůsobení prostředí – Unikátní prvek, který hráči dovoluje přetvořit městské prostředí podle svého stylu jízdy.
Grafika a styl:
Hra klade důraz na vizuální kontrast mezi šedivým, sterilním světem a barevnými, živými oblastmi, které hráč osvobodí. Grafika působí stylizovaně a odpovídá tehdejším arkádovým hrám.
Platformy:
Hra byla vydána pro Xbox 360, PlayStation 3 a Windows. Na rozdíl od jiných skateboardingových her se Shaun White Skateboarding zaměřuje spíše na kreativitu a unikátní styl než na realistickou fyziku či simulaci.
Přijetí:
Hra získala smíšené recenze. Kritici oceňovali kreativní koncept a vizuální stránku, ale někteří poukazovali na opakující se mechaniky a méně intuitivní ovládání ve srovnání s jinými skateboardovými hrami, například sérií Tony Hawk.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.